czwartek, 7 lutego 2013

Liebster Awards

 Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Zostałam nominowana przez Amy Moore

1. Twój ulubiony kolor?
Ummm... liliowy i błękitny
2. Czemu założyłaś bloga?
Bo miałam mnóstwo pomysłów na tą historię i musiałam się ich pozbyć :D
3. Czy ktoś inspiruje Cię do pisania bloga?
Nie.
4. Gdzie spędziłaś ostatnie wakacje?
W domu, u babci, u cioci
5. Co lubisz robić w zimowe wieczory?
Grzać się pod kołdrą i śpiewać (a raczej drzeć się) swoje ulubione piosenki
6. Jakie są twoje ulubione sporty?
Pływanie, taniec, koszykówka i piłka nożna
7. Co robisz w wolnym czasie?
Piszę, śpiewam, rysuję... NUDZĘ SIĘ! hehe
8. Kawa vs. herbata?
Kawa :3
9. Czekolada vs. żelki?
Żelki ^^
10. Którą z pór roku lubisz najbardziej?
Lato
11. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Tygrys (ryyyyyczę)

Nominację dostałam też od Krakena

1. Gdybyś był/a rośliną to jaką?
Yyyyyyyy... dębem!
2. Masz kogoś kogo nienawidzisz z całego serca?
Tak, ale nie powiem kogo
3. Gdybyś mógł/mogła być elfem, smokiem, krasnoludem, hobbitem, chochlikiem lub księżycem to czym byś była?
Księżycem!
4. Jakie chciałbyś/ałabyś żeby były twoje ostatnie słowa?
Dobranoc :D
5. Jak zatytułowałabyś/ałbyś swoją książkę?
Salibur (co ta nazwa znaczy to nie zdradzę, dowiecie się jak książka wyjdzie)
6. Komu zadedykowałabyś/ałbyś swoją książkę?
Swoim koleżankom i rodzinie
7. Twój ulubiony blog? (nie należący do ciebie)
Jest ich tak dużo, nie potrafie wybrać ulubionego... Ale niech będzie Larth Porwana
8. Książka idealna. Jest taka? Nie? Jaka jest/powinna być?
Mogłabym do niej zaliczyć trylogię Moorehawke i "Igrzyska Śmierci"
9. Jak sobie mnie wyobrażacie? Pierwsze skojarzenie? (nie obrażę się xD)
Jak Krakena z Piratów z Karaibów XD
10. Ulubiony słodycz?
Lizaki chupa-chups
11. Coś co chciał/chciałabyś zrobić a prawdopodobnie to się nie wydarzy
Skoczyć z wieży Eiffla i wyjść z tego bez obrażeń


Moje nominacje (nie będzie jedenastu)
1. Moore
2. Alleya
3. Mistic

Więcej nie mam. Wiem, że mało blogów, ale za to interesujące są.

Moje pytania:
1. Masz rodzeństwo?
2. Twoja największa pasja?
3. W czym jesteś utalentowana/ny?
4. Twoje największe marzenie?
5. Zapamiętujesz swoje sny?
6. Czekolada mleczna czy biała?
7. Lubisz czekoladę studencką? (co ja mam z tą czekoladą)
8. Ulubiony smak lodów?
9. Lubisz film "Kung fu panda"? (nietypowe pytanie)
10. W jakim filmie chciałabyś zagrać?
11. Zdarza ci się lunatykować?

4 komentarze:

  1. Dziękuję serdecznie za nominację! Na pytania postaram się odpowiedzieć jeszcze dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Młahahaha! Nominowałam cie do Versalite Blogger! Nie dam spokoju! http://swimming-with-kraken.blogspot.com/2013/02/liebster-award-i-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie tu kiedyś next jakiś? :C igrzyska-rosalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger
    szegóły na http://thehungergamesrue69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń